Wij helpen je met,

Workspace 365

Met de online werkplekken van Workspace 365 behoren een server, verschillende software en remote desktop tot het verleden. Agenda, e-mail, offertes, cliëntgegevens en andere web-applicaties: alles is beschikbaar via desktop, laptop, tablet en smartphone, ongeacht het besturingssysteem.

De kracht van Workspace 365

Workspace 365 is een complete online werkplek waarmee je eenvoudig toegang hebt tot je e-mail, documenten en bedrijfsapplicaties, vanaf elk apparaat. Of je nu op kantoor, thuis of onderweg bent, je werkt veilig en efficiënt in één overzichtelijke omgeving.

Met Workspace 365 sla je documenten op in de cloud en deel je ze gemakkelijk met collega’s. Je beheert je e-mail en agenda op één centrale plek en overlegt snel via Microsoft Teams of start direct een videovergadering. Dankzij slimme koppelingen werk je moeiteloos met al je vertrouwde applicaties, zonder tussen verschillende systemen te hoeven schakelen.

De gebruiksvriendelijke bedieningsscherm zorgt voor rust, structuur en verhoogt de productiviteit van alle medewerkers.

Waarom Workspace 365?

  • Eén centrale werkplek – Alle tools zoals e-mail, bestanden (bijv. SharePoint, OneDrive), applicaties (web, legacy en lokaal), intranet en nieuws staan op één dashboard.
  • Overzichtelijk – Alles staat op een overzichtelijk dashboard bij elkaar.
  • Toegankelijk – Omdat Workspace 365 browser-gebaseerd is, kun je altijd en overal veilig werken vanaf je laptop, tablet of smartphone.
  • Veilig en beheersbaar – IT-afdelingen kunnen makkelijk beheren wie toegang heeft tot welke apps, zonder complexe infrastructuur. Beveiliging en compliance worden centraal geregeld.
  • Intergratie met andere tools –  Naadloze integratie met tools zoals Teams, Outlook, Word, Excel en SharePoint zorgt voor een soepele werkomgeving, zonder telkens te hoeven schakelen tussen schermen.

De voordelen van Workspace 365

Bestaande webapplicaties toevoegen

Het is mogelijk extra bestaande applicaties toe te voegen aan het dashboard. Hierdoor zijn veelgebruikte bedrijfsapplicaties zoals cliëntenadministratie, locatie- en project management tools snel te benaderen.

De nieuwste versies van Office applicaties zoals Word en Excel overal beschikbaar.

Deel informatie en agenda’s met andere gebruikers.

Hoge productiviteit door structuur en eenvoud.

Eenvoudig documenten en e-mail creëren, opslaan en beheren.

Ondersteun bedrijfsprocessen met apps zoals locatie en project management.

Werk altijd en overal op elk apparaat met een browser binnen één online werkplek.

Compatible met systemen van Windows, Apple en Android.